Witaminy na potencję dla mężczyzn – Naturalnie silna erekcja!

Ilustracja przedstawiająca witaminy i minerały niezbędne dla utrzymania wysokiej potencji

Impotencja, problemy ze wzwodem, zanik libido – to słowa, które przerażają wszystkich panów. Niestety, coraz większa liczba mężczyzn odczuwa tego typu problemy.

Silny wzwód, który wcześniej był dumą, oznaką siły i męskości robi się słaby, a ochota na seks jest znikoma.

Warto z tym walczyć i szukać sposobów na wzmocnienie potencji.

Artykuł wskaże witaminy i minerały, które pomogą Ci odzyskać sprawność seksualną i przywrócą radość z bycia mężczyzną.

Bardzo pomocne witaminy na potencję to m.in. C, D, E, witaminy z grupy B oraz minerały, m.in. cynk, selen, magnez, żelazo.

Zdrową dietę mogą wspomóc naturalne suplementy jak np. Eron Plus, które potęgują efekt wymienionych składników i skutecznie wspierają mężczyzn w każdym wieku.

Po jakie witaminy na potencję warto sięgnąć?

Witaminy są potrzebne dla dobrego funkcjonowania całego organizmu. Mają wpływ na wszystkie funkcje życiowe, odpowiadają również za sprawność seksualną. Warto poznać te, które są najbardziej polecane dla mężczyzn i odpowiadają za prawidłową potencję.

Witaminy z grupy B – sprawny układ hormonalny

W grupie niezbędnych witamin na potencję prym wiodą witaminy z grupy B, m.in. tiamina (witamina B1), ryboflawina (B2), niacyna (witamina B3), witaminy B6 i B12.

Witaminy te mają duży wpływ na stan ukrwienia całego ciała, w tym również na usztywnienie członka. Odpowiadają za produkcję hormonów płciowych oraz płodność, wpływają również na prawidłową pracę jąder oraz wysoki poziom libido.

Innym ważnym działaniem witamin z grupy B jest przekazywanie impulsów nerwowych, co ma duże znaczenie w odczuwaniu pożądania i satysfakcji seksualnej.

Witaminy na potencję z tej grupy można uzupełnić stosując suplementy, ale warto dostarczyć je również w sposób naturalny, spożywając zdrowe produkty.

Witamina B1 w największej ilości występuje w:

  • Produktach pełnoziarnistych,
  • Mięsie wieprzowym,
  • Wątróbce,
  • Szparagach,
  • Warzywach strączkowych,
  • Rybach,

Witamina B2 jest w:

  • Nabiale,
  • Migdałach
  • Produktach pełnoziarnistych,
  • Brokułach,
  • Wątróbce

Witamina B3 znajduje się w:

  • Orzechach,
  • Produktach pełnoziarnistych
  • Mięsie,
  • Brązowym ryżu,
  • Suszonych pomidorach,
  • Mięsie drobiowym,

Witamina B6 występuje w:

  • Awokado,
  • Banachach,
  • Wołowinie,
  • Twarogu,

W witaminę B12 bogate są:

  • Owoce morza,
  • Kawior,
  • Morskie ryby,
  • Jajka. 

Witamina E – energia i siła

Witamina E jest bardzo ważna, ale należy uważać, aby jej nie przedawkować. Doskonale reguluje gospodarkę hormonalną, której zaburzenia są przyczyną problemów z erekcją u sporej grupy mężczyzn.

Witamina E pomaga leczyć bezpłodność, a także wzmacnia naczynia krwionośne. Pozwala zachować młodość, witalność, opóźnia proces starzenia się organizmu. Optymalny poziom witaminy e ułatwia wchłanianie innych, ważnych dla zdrowia składników.

Witaminy e warto szukać w:

  • Olejach roślinnych,
  • Orzechach laskowych,
  • Nasionach słonecznika,
  • Pestkach dyni,
  • Tłustych rybach morskich,
  • Jajkach,
  • Migdałach,
  • Marchwi,
  • Kiełkach,
  • Zielonych warzywach.

Witamina D – niezbędna dawka słońca

Witamina D, zwana witaminą słońca potrzebna jest wszystkim ludziom, ma wpływ na zdrowie i dobre samopoczucie. Szczególne znacznie ma dla mężczyzn, ponieważ udowodniono, że jej niedobór wpływa na ryzyko wystąpienia zaburzeń potencji i problemów ze wzwodem.

Wpływa na produkcję hormonu męskości, czyli testosteronu. Zapobiega również zwiększonej produkcji wolnych rodników, które zmniejszają produkcję ważnego dla utrzymania erekcji tlenku azotu.

Niedobór witaminy D zwiększa ryzyko wystąpienia raka prostaty, może być przyczyną chorób serca.

Produkcja witaminy d odbywa się pod wpływem przebywania na słońcu, ale można ją również dostarczać w zdrowej diecie. Jest to szczególnie wskazane w okresie od września do kwietnia, kiedy pogoda nie sprzyja jej wydzielaniu.

Występuje w:

  • Rybach morskich,
  • Jajach,
  • Nabiale.

Witamina C – odporność i witalność

Witamina C to znany środek, podnoszący odporność układu odpornościowego. Ale to nie jej jedyne działanie. Polecana jest dla panów, którzy cierpią na problemy z potencją.

Brak witaminy C może spowodować bezpłodność i uszkodzenie DNA plemników. Witamina ta jest silnym antyoksydantem, który niszczy wolne rodniki i nie dopuszcza do utleniania komórek.

Pomaga redukować stres, który często jest winowajcą problemów ze sprawnością seksualną. Dodatkowo obniża poziom złego cholesterolu oraz redukuje ciśnienie krwi, które również ma wpływ na słabą potencje.

Witaminę C można znaleźć:

  • Owocach cytrusowych, tj., cytryny, pomarańcze, grejpfruty,
  • Warzywach, głównie żółtych i czerwonych,
  • Natce pietruszki,
  • Brukselce,
  • Kapuście,
  • Szpinaku,
  • Kiwi,
  • Burakach,
  • Truskawkach,
  • Jabłkach
  • Orzechach włoskich,

Minerały dla mężczyzn na silną potencję

Oprócz witamin na potencję, dla zachowania sprawności seksualnej i dobrego zdrowia niezbędne są również minerały. Pomagają utrzymać prawidłową jakość życia seksualnego, a tym samym mają pozytywy wpływ na całe męskie życie.

Cynk – mocna i silna erekcja

To bardzo ważny składnik odpowiadający na męskie funkcje seksualne. Pomaga utrzymać silną i długą erekcje, bierze udział w produkcji hormonów oraz zwiększa produkcję plemników.

Ma wpływ na wydzielanie insuliny, kurczliwość mięśni, odpowiada za dobry stan skóry oraz ma zdolność regulacji optymalnego stężenia witamy A we krwi.

Świetnie wzmacnia organizm, zapobiega infekcjom i pomaga utrzymać dobry nastrój. Reguluje pracę układu sercowo-naczyniowego, a tym samym pomaga utrzymać silny wzwód.

Występuje w chudym, czerwonym mięsie, owocach morza, ziarnach zbóż, nasionach słonecznika, roślinach strączkowych, a także grzybach.

Selen – wysokie libido

To kolejny niezbędny dla mężczyzn składnik. Odpowiada na większość ważnych procesów fizjologicznych zachodzących w organizmie. Jest wykorzystywany do produkcji nasienia, odpowiada również za utrzymanie silnej erekcji oraz ogólnej kondycji i odporności organizmu.

Stanowi ochronę przed szkodliwym wpływem wolnych rodników.Selen wpływa na  podniesie libido, ale także zwiększa męskie moce seksualne. Skutecznie zwalcza zmęczenie, dodaj sił do łóżkowych zabaw.

Występuje w sardynkach, nasionach słoneczka, rybach, owocach morza i zbożach.

Magnez – spokój i równowaga

Magnez ma pozytywne działanie na układ nerwowy. Zapobiega nadmiernej nerwowości i stanom depresyjnym, które są jedną z częstych przyczyn problemów z prawidłową erekcją. Pomaga zmniejszyć zmęczenie i znużenie, dodaje energii do działania.

W sposób naturalny można dostarczyć go do organizmu spożywając kakao, otręby pszenne, migdały, sezamki, gorzką czekoladę, soją, kaszę gryczaną i fasolę.

Żelazo – siła i odporność

Mówiąc o minerałach na potencje, nie można zapomnieć o żelazie. Jest niezbędne do zwalczania bakterii i wirusów, zapobiega infekcjom i wzmacnia organizm. Dba również o dobrą kondycją układu nerwowego, zapobiega stanom depresyjnym i dodaje siły.

Żelazo można spotkać w otrębach pszennych, wątrobie, pomidorach, pestkach dyni, maku i orzechach.

Co w sytuacji gdy witaminy to za mało, aby rozwiązać problemy z erekcją? 

Środek na wzmocnienie erekcji

Dostarczenie wszystkich niezbędnych witamin i minerałów na potencję w pożywieniu nie jest łatwe. Skomponowanie zdrowych posiłków wymaga czasu, wiedzy i umiejętności.

Co mają zrobić panowie, dla których gotowanie to strata czasu? Dla nich rozwiązaniem są naturalne tabletki na potencję.

Jednym z takich suplementów jest Eron Plus, preparat nr 1 w naszym rankingu tabletek na potencję bez recepty.

Jak działają tabletki na potencję? Przede wszystkim, szybko i trwale likwidują zaburzenia erekcji. Zawarte w nich naturalne składniki w odpowiedniej ilości zwiększają pożądanie i poprawiają sprawność seksualną. 

Doskonale regulują gospodarkę hormonalną, wzmacniają układ krążenia i przepływ krwi, wspomagają zdrowy tryb życia i stanowią świetnie uzupełnienie codziennej diety.

Ich niewątpliwą zaleta jest łatwość stosowania, bezpieczeństwo i brak skutków ubocznych. Mogą być stosowane przez panów w każdym wieku.  

Witaminy i minerały na potencję – podsumowanie 

Warzywa jako składnik diety na potencję
Zdrowa i pełnowartościowa
dieta na potencję
to klucz do wysokiej sprawności seksualnej

Problemy z potencją są uciążliwe, odbierają radość życia, ale czasami wystarczą małe zmiany, aby odeszły w zapomnienie.

Zmiana nawyków żywieniowych, zadbanie o prawidłowy poziom witamin i minerałów, trochę ruchu, odstawienie używek wystarczy, aby potencja wróciła do właściwego poziomu.

Warto dowiedzieć się, jakie witaminy dla mężczyzn na potencję należy włączyć do diety. Można skorzystać z pomocy dietetyka, który pomoże wprowadzić zmiany w życie.

Oczywiście na efekty trzeba poczekać kilka miesięcy, do momentu aż niedobory składników zostaną uzupełnione, a potencja wróci do optymalnego poziomu.

Czasami, mimo chęci, ciężko zmienić codzienne funkcjonowanie. Obecny tryb życia, ciągłe zabieganie, brak czasu powodują, że prowadzenie zdrowego życia nie jest łatwe.

W takim wypadku warto pamiętać o naturalnych suplementach, które zapewnią niezbędną dla otrzymania erekcji dawkę witamin i minerałów.

Naturalne preparaty, czyli suplementy diety są szczególnie wskazane dla mężczyzn w starszym wieku, panów osłabionych i wiecznie zmęczonych,  u których składniki mineralne gorzej się wchłaniają.

Są skuteczne, efekty pojawiają się szybko i pozwalają znów cieszyć się udanym życiem seksualnym.