Dieta na potencję dla mężczyzn – Co jeść na lepszą potencję?

konsultacja lekarska w sprawie problemów z potencją
Dieta na potencję w procesie leczenia zaburzeń seksualnych

Sprawność seksualna to bardzo ważny element wpływający na życie każdego mężczyzny. Niestety często zdarza się, że potencja spada, a panowie obserwują zaburzoną sprawność seksualną.

Może to wynikać z wielu powodów, jednym z nich jest złe odżywianie. Aby poprawić jakość życia seksualnego, warto zastosować dietę na potencję.

Jest wiele produktów, które sprzyjają utrzymaniu sprawności seksualnej. Jedzenie wpływające na potencję powinno stać się stałym elementem męskiej diety.

Mężczyźni, którzy żyją w biegu, mają mało wolnego czasu, nie lubią gotować, mogą wspomóc się preparatami, zawierającymi niezbędne witaminy i składniki odżywcze.

Preparat na erekcję Eron Plus (www.eronplus.pl) zawiera wszystko, co niezbędne, aby sprawność seksualna wróciła do prawidłowego stanu. Działa kompleksowo, a jego efekty widoczne są od pierwszego zastosowania.

Problemy z potencją – przyczyny

Zaburzenia potencji mogą dotyczyć mężczyzn w różnym wieku. Mogą pojawić się nagle, często powodują frustracje i rozczarowanie. Mężczyźni czują się niepełnowartościowi, obawiają się, że zawodzą swoje partnerki.

Główne przyczyny kłopotów z potencją to:

  • choroby ogólnoustrojowe tj. cukrzyca, nadciśnienie, choroba niedokrwienna, udary mózgu, itp.
  • przyjmowanie niektórych leków,
  • nadmiar używek, papierosów, alkoholu, zażywanie narkotyków,
  • zanieczyszczenie środowiska,
  • zaburzenia hormonalne,
  • stres, problemy w życiu rodzinnym i zawodowym,
  • stany depresyjne, zaburzenia nastroju, 
  • tryb życia, mała aktywność fizyczna, brak czasu na odpoczynek,
  • nieprawidłowa dieta, mocno przetworzona żywność,
  • nadmiar cukru,

Kłopoty z obniżonym libido i słabą erekcją mogą być jednorazowe, mogą wynikać ze zmęczenia czy stresującej sytuacji. Jeżeli występują sporadycznie, nie są niczym niepokojącym, mogą zdarzyć się każdemu mężczyźnie.

Gorzej wygląda sytuacja, gdy problemy ze sprawnością seksualną występują regularnie, stają się normą. Trzeba zastanowić się, co może być tego przyczyną, warto skonsultować się z lekarzem, zastanowić się nad swoim stylem życia.

Często wystarczy wprowadzić kilka drobnych zmian, aby sprawność seksualna wróciła do pierwotnego stanu i ponownie cieszyć się silną erekcją. Duże znaczenie ma dieta na potencję, która potrafi przywrócić sprawność i satysfakcje z seksu. Jak powinien wyglądać nasz jadłospis, aby cieszyć się męskością i udanym życiem we dwoje?

Główne zasady diety na potencję

Odpowiednio ułożona dieta ma duży wpływ na jakość życia seksualnego. Nie tylko sprzyja zachowaniu sprawności seksualnej, ale również pomaga cieszyć się seksem przez dłuższy czas. Poprawia wydolność, dzięki temu stosunek może być dłuższy i intensywniejszy.

Dieta na mocniejszą erekcję musi być zrównoważona, bogata w składniki odżywcze, kolorowa. W codziennym jadłospisie powinno znaleźć się kilka porcji owoców i warzyw. Są źródłem antyoksydantów, które poprawiają funkcjonowanie całego organizmu oraz opóźniają procesy starzenia.

Nie można zapomnieć o orzechach i roślinach strączkowych, które są niezbędne dla dobrej sprawności seksualnej. Bardzo ważne są ryby, chude mięso, oleje roślinne i nabiał.

Aby cieszyć się wysokim libido i silną erekcją warto wyeliminowywać z diety produkty, które mają niekorzystne działanie na zdrowie. Są to przede wszystkim produkty mocno przetworzone, fast foody, produkty wysokotłuszczowe, słodzone napoje.

Należy ograniczyć czerwone mięso, jasne pieczywo i słodycze. Aby zadbać o prawidłową potencje, do posiłków można dodawać przyprawy i produkty uznawane za afrodyzjaki. Na romantyczną kolację warto podać szparagi, pomidory, kawior, owoce morza, seler, dania przyprawione chili czy imbirem oraz deser z truskawkami, kakao i czekoladą.

Afrodyzjaki przyśpieszają krążenie, uwrażliwiają zmysły, dodają energii oraz potęgują doznania. Dzięki nim sprawność seksualna wzrośnie, a doznania będą silne i niezapomniane. 

Większe libido i mocniejsza erekcja – jakie produkty są polecane?

zdrowa i skuteczna dieta na potencje - owoce i warzywa
Warzywa i owoce w diecie na poprawę sprawności seksualnej

Dieta na potencję dla mężczyzn to bardzo ważny element udanego życia seksualnego. Pozwala nie tylko utrzymać erekcje, ale gwarantuje dłuższy stosunek, większą satysfakcję i obopólne zadowolenie. Dieta na lepszą potencję powinna zawierać składniki, które podnoszą poziom testosteronu, czyli hormonu odpowiadającego za popęd seksualny.

Jedzenie na potencję powinno być dobrze zbilansowane, posiłki muszą być kolorowe i różnorodne. Powinny zawierać  wszystkie potrzebne minerały, witaminy i tłuszcze.

Niezbędne są:

  • Nienasycone kwasy tłuszczowe, tj. omega-3, omega-6 i omega-9 – mają działanie przeciwzapalne i wzmacniające. Występują w rybach i  owocach morza, nasionach chia. Bardzo duże ilości kwasów zawierają orzechy włoskie, dlatego powinny być stałym elementem męskiej diety.
  • Cynk – to ważny minerał, którzy odpowiada za wyskoki pozom libido. Cynk występuje w owocach morza, ostrygach, produktach pełnoziarnistych, pestkach dyni, orzechach. Dietę warto wzbogacić o kaszę gryczaną, jaja, otręby, chude mięso i ciemne pieczywo. 
  • Selen – kolejny ważny składnik, bez którego potencja może znacząco spadać. Odpowiada za prawidłowe działanie układu immunologicznego, usuwa szkodliwe metale ciężkie zalegające w organizmie. Jest wiele produktów, bogatych w ten składnik. Są to m.in. podroby, skorupiaki i ryby, a także grzyby, nasiona roślin strączkowych i popularny czosnek.
  • Witamina D – jest odpowiedzialna za poziom testosteronu we krwi, który wpływa na męskość i wysoką potencję. Witamina D wytwarza się pod wpływem słońca, ale często występują jej niedobory. Witaminę słońca należy regularnie suplementować, można zwiększyć jej poziom, spożywając jaja, tłuste ryby, np. łososia, śledzia czy makrelę.
  • Witamina E – to popularna witamina płodności. Ma duży wpływ na produkcje plemników, wzmacnia naczynia krwionośne, zapobiega zaburzeniom układu sercowo-naczyniowego. Można ją znaleźć w nasionach słonecznika, migdałach, kakao, pomidorach, kapuście, suszonych morelach i olejach, słonecznikowym, szafranowym i arachidowym. 
  • Aminokwasy glicyna, arginina i prolina – poprawiają ogólną kondycję organizmu, odpowiadają za dobrą odporność, wpływają na jakość snu. Dzięki temu sprawiają, że organizm jest wypoczęty i ma więcej siły na zabawy łóżkowe. Aminokwasy występują w żelatynie, dlatego do diety warto włączyć galaretki. Argininę można znaleźć w czerwonym mięsie, drobiu, szpinaku i nasionach. 
  • Cholina – jest bardzo istotna w diecie na potencje, ponieważ odpowiada za popęd mózgowy. Występują w żółtkach jaj, wątrobie, zarodkach pszenicy.

Jedzenie na potencję – czym można wspomóc dietę?

Jedzenie na potencję i poprawę erekcji musi być bardzo urozmaicone, bogate w różnorodne produkty. Nie zawsze uda się je dobrze skomponować. Dla panów, którzy nie przepadają za gotowaniem, nie mają czasu na dbanie o prawidłowy skład posiłków, polecane są preparaty, zawierające niezbędne składniki i witaminy na potencję.

Ziołowe tabletki na silną potencje jako uzupełnienie diety
Oficjalna strona www.eronplus.pl

Jednym z takich produktów są tabletki Eron Plus. Skutecznie usuwają kłopoty z erekcją, zapewniają dłuższy i intensywniejszy seks.

Preparat składa się dwóch rodzajów kapsułek, które kompleksowo wzmacniają erekcje. Kapsułki Eron Plus zażywa się codziennie, za to kapsułki Eron Plus Before polecane są do zażycia 30 minut przed stosunkiem w celu bezpośredniej stymulacji erekcji.

Produkt składa się naturalnych produktów, dzięki czemu jego stosowanie jest znacznie bezpieczniejsze od leków syntetycznych. W jego skład wchodzą naturalne składniki, znane ze swoich dobroczynnych właściwości. Są to l-arginina, korzeń maca, buzdyganek ziemny, żeń-szeń koreański, kozieradka pospolita. 

Kompleksowe działanie produktu jest odczuwalne po dwóch tygodniach stosowania. Produkt warto włączyć do diety, stosować go razem ze zdrowymi posiłkami, owocami na potencje czy zamiast witamin na potencje. 

Zaburzenia erekcji – Jak jeszcze można poprawić potencje?

Sama dieta na potencje i zaburzenia erekcji nie zawsze wystarczy, aby poprawić funkcje seksualne u mężczyzn. Nie można zapomnieć o aktywności fizycznej, oraz odpowiedniej suplementacji, która można pomóc uregulować gospodarkę hormonalną.

Warto zadziałać kompleksowo i zmienić styl życia. Dzięki temu nie tylko wróci prawidłowy poziom libido, ale również poprawie ulegnie zdrowie i kondycja organizmu.

Aby móc pochwalić się wysoką sprawnością seksualną należy zadbać o odpowiedni wypoczynek. Należy spać 7-8 godzin na dobę. Dzięki temu organizm będzie miał czas na pełną regenerację. W czasie snu wydzielają się ważne hormony, rośnie stężenie testosteronu, a to zwiększa możliwości seksualne.

Na obniżenie potencji wpływa nieprawidłowa masa ciała. Bardzo ważne, aby nie dopuścić do nadwagi, a w przypadku, gdy się pojawi, zadbać o pozbycie się zbędnych kilogramów. Nadwaga może powodować zaburzenia hormonalne, m.in. obniżenie poziomu testosteronu.

Bardzo ważna jest aktywność fizyczna. Zaleca się uprawiać ulubioną dyscyplinę co najmniej 3 razy w tygodniu przez 60 minut. Każdy mężczyzna może wybrać aktywność, która będzie sprawiała mu przyjemność. Może to być pływanie, bieganie, jazda na rowerze, czy ćwiczenia na siłowni.

Ważne, aby być systematycznym, aktywność powinna być stałym elementem codziennego życia.

Skuteczne preparaty wzmacniające potencję u mężczyzn jako uzupełnienie codziennego jadłospisu

Dieta na potencje jest bardzo ważna, dlatego warto wiedzieć, co jeść na potencję, a jakich produktów lepiej unikać. W przypadku, gdy ciężko zadbać o prawidłowy skład posiłków, warto zastosować odpowiednią suplementację.

Opakowanie preparatu dla osób z problemami z potencją
Oficjalna strona www.eronplus.pl

Należy wybierać produkty naturalne, które działają skutecznie, ale nie powodują tylu skutków ubocznych co leki wydawane na receptę.

Warty uwagi jest Eron Plus, który nie zawiera żadnych niepożądanych substancji, które mogłyby negatywnie wpływać na wygląd lub samopoczucie mężczyzny. 

Domowe sposoby na potencję jak aktywność fizyczna czy mieszanki ziołowe to skuteczny i naturalny sposób na poradzenie sobie z zaburzeniami erekcji i osłabioną potencją.