2 skuteczne ćwiczenia na powiększenie penisa + Darmowy program treningowy

Ćwiczenia na powiększenie penisa - Efekty
Sposób na powiększenie członka – Ćwiczenia

Ćwiczenia na powiększenie penisa to darmowa alternatywa dla pompek próżniowych czy ekstenderów. Jednak, czy tak samo skuteczna w kontekście wzrostu rozmiaru członka?

Niestety nie. Urządzenia takie jak ekstendery czy pompki są wstanie wygenerować mocniejszą siłę pociągową oraz wypełnić prącie większą ilością krwią niż podczas klasycznych ćwiczeń manualnych. To niewątpliwie spora przewaga i może realnie przełożyć się osiągnięte wyniki.

Tak naprawdę, trening penisa sprowadza się do 3 ćwiczeń, które omówimy w tym artykule. Są to: jelqing, klasyczne rozciąganie oraz podwieszanie obciążników (metoda niepraktykowana).

Nie oznacza to, że nie warto dać szansy ćwiczeniom manualnym. Jeśli jednak zależy Ci na naprawdę szybkich efektach, a budżet nie jest ograniczeniem, wypełnienie penisa żelem na bazie kwasu hialuronowego może dać natychmiastowy i gwarantowany efekt pogrubienia penisa.

Przy ograniczonych środkach, pomocne mogą okazać się preparaty na bazie naturalnych składników ziołowych. Ich działanie polega na zwiększeniu dopływu krwi do penisa, bez konieczności codziennego treningu.

Od lat niesłabnącą popularnością cieszą się dwa suplementy, member xxl i penilarge. Dobra wiadomość jest taka, że oba produkty objęte są gwarancja zwrotu pieniędzy, w sytuacji, gdy uzyskane efekty nie będą zadowalające. Oznacza to tyle, że jeśli Twój penis nie stanie się większy dzięki ich stosowaniu, możesz odesłać opakowanie i uzyskać zwrot poniesionych kosztów.

TOP 2 ćwiczenia na powiększanie członka w rankingu Sizemed

Pewnie zastanawiasz się, dlaczego spośród wszystkich dostępnych ćwiczeń, zdecydowaliśmy się wyróżnić tylko dwa z nich?

Tak naprawdę, te dwa konkretne ćwiczenia pokrywają się sposobem działania z pozostałymi dostępnymi technikami. Po co więc marnować czas na wykonywanie dodatkowych ćwiczeń, które działają dokładnie w ten sam sposób?

Obecnie najpopularniejszym wśród mężczyzn ćwiczeniem wykorzystywanym w treningu penisa, jest arabska metoda o nazwie jelqing (dojenie penisa). Jelqing stanowi manualną alternatywę dla pompek próżniowych, wypełniając penisa zwiększoną ilością krwi. W efekcie prowadzi to do rozrostu ciał jamistych prącia, zwiększając tym samym jego rozmiar.

Druga metoda to poddawanie penisa systematycznemu rozciąganiu. Klasyczne rozciąganie to w pełni darmowa alternatywa dla urządzeń typu ekstender. Działanie ekstenderów opiera się na stosowanej od lat w medycynie zasadzie trakcji (podział oraz rozmnażanie komórek).

Połączenie obu technik może zapewnić działanie synergiczne, przyspieszając i potęgując uzyskane rezultaty.

Ćwiczenie nr 1: Jelqing – Metoda arabska (dojenie penisa)

Technika Jelqing pochodzi z krajów arabskich i należy do najczęściej wybieranych przez mężczyzn ćwiczeń chcących powiększyć swojego penisa.

Jelqing pełni tę samą funkcję co ćwiczenie znane jako zsuwanie pierścienia. Polega ono na zwiększeniu ukrwienia penisa oraz żołędzia. Wzmożona ilość krwi dopływającą do prącia wywiera silny nacisk na ciała jamiste, zmuszając je do powiększenia swojej objętości.

Jak wygląda prawidłowa technika ćwiczenia Jelqing?

  • Obejmij penisa kciukiem i palcem wskazującym u jego podstawy, zaraz przy spojeniu łonowym. Kciuk i palec wskazujący powinny tworzyć coś na wzór pierścienia lub obręczy wokół członka.
  • Zdecydowanym i płynnym ruchem, poprowadź „pierścień” od nasady penisa, aż do żołędzia. Ruch powinien trwać do 5 sekund.
  • W momencie, w którym „pierścień” znajdzie się pod żołędziem, zaciśnij kciuk i palec wskazujący drugiej dłoni u podstawy penisa w dokładnie ten sam sposób co poprzednio. Następnie poprowadź ruch jak w punkcie drugim.
  • Kiedy druga dłoń zacznie zbliżać się do żołędzia, zwolnij uścisk dłoni pierwszej i ponownie rozpocznij ruch, zaczynając od podstawy członka.

Ile powinien trwać trening członka z wykorzystaniem techniki Jelqing?

Początkowo, warto rozpocząć trening od 10 minut, 3 do 4 razy w tygodniu. Z biegiem czasu możesz wydłużać sesje treningowe o 5 minut tygodniowo, aż pojedynczy trening będzie zajmował nawet 50-60 minut. Po każdych 10 minutach zrób kilka minut przerwy.

Warto pamiętać:

Penis w trakcie wykonywania ćwiczenia powinien być w stanie spoczynku. Jeśli podczas treningu pojawi się wzwód, należy odczekać chwilę, a następnie wznowić wykonywanie ćwiczenia.

Każdy trening powinien być poprzedzony odpowiednią „rozgrzewką”. W tym celu, przed rozpoczęciem treningu penisa, wykonaj kilkuminutowy okład z ciepłego (niegorącego) ręcznika lub weź gorący prysznic. W celu zmniejszenia ryzyka pojawienia się otarć możesz skorzystać z oliwki lub specjalistycznego lubrykantu dostępnego w drogeriach erotycznych.

Ćwiczenie nr 2: Klasyczne rozciąganie

Ta technika jest bardzo prosta do wykonania, jest to również alternatywa dla drogich, jednak zdecydowanie skuteczniejszych treningów z wykorzystaniem ekstenderów. Na czym polega?

Jak wygląda poprawnie wykonana technika rozciągania penisa?

  • Pierwszym krok to złapanie główki penisa (żołędzia), zaraz u jego podstawy.
  • Naciągnij członka zdecydowanym, ale niezbyt silnym ruchem. Powinieneś czuć wyraźne naprężenie, jednak jeśli odczuwasz ból, oznacza to, że ruch jest zbyt mocny.
  • Przytrzymaj penisa w rozciągnięciu przez 20 sekund.
  • Powtórz ćwiczenie kilkakrotnie.
  • Po wykonanym ćwiczeniu należy przywrócić prawidłowe krążenie, delikatnie uderzając penisem o udo.

Jak widzisz, wykonanie tego ćwiczenia jest banalnie proste i możesz wykonać je przed lub po treningu metodą jelqing. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonać je o dowolnej porze dnia, choćby po wizycie w toalecie czy porannym prysznicu.

Warto pamiętać:

Penis w trakcie wykonywania ćwiczenia powinien być w stanie spoczynku. Jeśli podczas treningu pojawi się wzwód, należy odczekać chwilę, a następnie wznowić wykonywanie ćwiczenia.

Każdy trening powinien być poprzedzony odpowiednią „rozgrzewką”. W tym celu, przed rozpoczęciem treningu penisa, wykonaj kilkuminutowy okład z ciepłego (niegorącego) ręcznika lub weź gorący prysznic. W celu zmniejszenia ryzyka pojawienia się otarć możesz skorzystać z oliwki lub specjalistycznego lubrykantu dostępnego w drogeriach erotycznych.

Ćwiczenie nr 3: Podwieszanie obciążników

Metoda polegająca na podwieszaniu do penisa obciążników może powodować liczne skutki uboczne, w tym problem z uzyskaniem erekcji czy zmniejszenie wrażliwości penisa, dlatego nie jest ona już praktykowana.

Gotowy trening na wzrost rozmiaru penisa

Na podstawie informacji z tego artykułu, możesz stworzyć własny trening lub skorzystać z darmowego zestawu ćwiczeń przygotowanego przez sizemed.

Strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi porady medycznej ani zastępstwa konsultacji z lekarzem. Zamieszczane treści stanowią subiektywne zdanie autorów.

Jak powiększyć członka ćwiczeniami: Zestaw A

Nazwa ćwiczenia

Ocena Sizemed

Dni tygodnia

Czas trwania sesji

Jelqing

Pn, wt, cz, pt.

10 minut (+ 5 minut tygodniowo)

Rozciąganie

Pn, wt, śr, czw, pt, sb, nd.

10 powtórzeń po 20 sekund (+ 2 tygodniowo)

Jak ćwiczyć penisa: Pytania i Odpowiedzi

Czy powiększanie penisa przy pomocy ćwiczeń jest skuteczne?

Ćwiczenia powiększające członka to bardzo wymagająca i czasochłonna metoda, które nie gwarantuje uzyskania spektakularnych efektów. Według informacji, które udało się zgromadzić na potrzeby tego artykułu, możliwy wzrost rozmiaru męskości przy pomocy ćwiczeń manualnych wynosi do 1-1,5 cm.

Dla wielu mężczyzn wynik ten może być rozczarowujący, jednak warto podkreślić, że sposób ten jest w pełni darmowy, w dodatku trening można wykonać w dowolnym miejscu, bez konieczności transportu urządzeń jak pompa czy ekstender.

Jeśli masz dużo wolnego czasu i jesteś zdeterminowany, żeby osiągnąć cel, ta metoda może być dla Ciebie odpowiednia. Sposób ten wymaga wielu tygodni, a nawet miesięcy, aby uzyskać powiększenie o choćby 1 cm, dlatego warto dobrze się zastanowić na samym początku, niż przerwać trening po tygodniu czy dwóch.

Jakie ćwiczenia na powiększenie obwodu członka?

Oba wymienione w tym artykule ćwiczenia wpływają zarówno na długość, jak i obwód penisa. Dlatego, nie ma znaczenia, którą technikę wybierzesz. Kluczem do osiągnięcia efektu będzie systematyczność i wytrwałość.

Czy ćwiczenia na penisa są bezpieczne?

Tak, jeśli wykonywane są z rozsądkiem. Co mam na myśli? Jeśli czujesz mocny dyskomfort lub ból w trakcie wykonywania ćwiczenia – nie rób go. Poszukaj dla niego alternatywy lub skorzystaj z innej, mniej wymagającej metody.

Jeśli skóra Twojego penisa jest bardzo wrażliwa i pojawiają się na niej otarcia, a członek staje się obolały – zaprzestań wykonywania ćwiczeń. Nie uciskaj prącia zbyt mocno, pamiętaj również o robieniu przerw w trakcie treningu.

Jeśli nie ćwiczenia na powiększenie penisa, to co innego?

Jeżeli zależy Ci na natychmiastowym efekcie zwiększenia rozmiaru, dobrym pomysłem może być wykonanie zabiegu polegającego na wypełnieniu członka żelem na bazie kwasu hialuronowego.

Żel pozwala uzyskać pogrubienie penisa nawet o kilka centymetrów, jednak zabieg nie należy do najtańszych (do 8000 pln), a sam efekt utrzymuje się do 24 miesięcy.

Możesz również skorzystać z pompek próżniowych lub wodnych, np. bathmate hydro7. Pompki działają na podobnej zasadzie do ćwiczeń, jednak wymagają mniej poświęconego czasu, przy wyższej skuteczności działania.

Jeśli jednak nie chcesz poświęcać czasu na codzienny trening, możesz wypróbować suplementy takie jak member xxl czy penilarge. Składniki tego typu preparatów wpływają na podniesienie poziomu testosteronu oraz zwiększenie ukrwienia penisa, prowadząc do rozrostu ciał jamistych, a tym samym rozmiaru prącia.

Podsumowanie

Miarka do pomiary efektywności cwiczeń na powiększanie cżłonka
Pamiętaj o pomiarach, w celu oceny efektywności ćwiczeń na powiększanie członka

Mam nadzieje, że ćwiczenia na powiększenie penisa przedstawione w tym artykule, będą dla Ciebie pomocne. Jeśli jednak nie jesteś do końca przekonany, możesz sprawdzić inne dostępne metody opisane w artykule – Jak powiększyć penisa: 6 skutecznych sposobów.

Powodzenia!
Redakcja Sizemed.

+